PARTIDA 8 DE JULIO CQB (evento organizado por los G-Force)
Gazelle
03-07-2012 18:38
Como todos sabemos los G-Force nos han invitado a la partida que organizan el 8 de Julio en Terrassa. Recordemos que el recinto lo han alquilado los G para un evento de unos 30 jugadores, todo jugador debe confirmar y asistir, exceptuando un mal mayor, ya que cuantas mas bajas mas tocará a pagar por persona.
-El precio de la partida será de 10 euros
-Se jugará siguiendo las normas de la FCA también tenéis las normas internas del CQB:
Apartat primer – normativa general
1- La participació en les simulacions que porti a terme l’associació CapiCua suposa la TOTAL acceptació de les regles, normes i instruccions que a continuació es descriuran o de les indicacions que donin els membres o col•laboradors que exerciran el paper d’àrbitres. El desobeir qualsevol d’aquestes regles significarà un advertiment que pot anar des de una falta lleu a una falta molt greu, segons el regim disciplinari que mes tard es detallarà. El desconeixement de la present normativa, no eximeix del seu compliment, donat que es pot consultar a l’entrada de les instal•lacions, on hi restarà un exemplar exposat al públic.
2- La participació ve determinada per la confirmació mitjançant la plana web del l’associació (http://capicua.foroactivo.com/forum.htm), en el apartat de “propera partida”. Tot aquell jugador que no hi estigui inscrit i es presenti a les instal•lacions subordina la seva participació a la disponibilitat de places, tenint clara preferència els que si s’han inscrit.
3- Sota cap concepte estan permeses les manques de respecte en vers altres participants, arbitres o observadors. La educació es una qualitat imprescindible per a la participació en les simulacions i la seva absència no serà tolerada.
4- Les marcadores, tant si son propietat particular, de la associació o de terceres persones, seguiran OBLIGATORIAMENT les següents normes de transport per tal d’accedir a les instal•lacions:
a) Durant el transport en vehicle ho faran dins la seva caixa original o una funda de transport per armes, mai en altres tipus de bossa que pugui induir a error, com fundes per instruments o similars.
b) Tota marcadora serà transportada amb els carregadors a part, sense bateria i amb el tap vermell, que la distingeix com un element no letal, col•locat.
c) Els carregadors aniran buits.
d) Serà necessari comptar amb la seva factura o contracte de compra per a totes les marcadores, ja siguin principals o secundaries.
5- Dins les instal•lacions s’habilitarà una zona de seguretat on es puguin manipular les marcadores i poder-les posar en disposició de simulació. En aquest espai resta prohibit retirar el fiador de la marcadora i accionar el gallet.
6- Donada la situació de les instal•lacions, resta prohibit el accés a les mateixes amb uniformitat operativa COMPLERTA, podent portar els pantalons i les botes, sempre que la peça de roba superior no tingui caràcter tàctic. En tot cas, els participants de les simulacions tàctiques que es realitzin disposen d’una zona adequada per tal de canviar-se de roba i posteriorment la podran traslladar els seus efectes personals fins els vehicles, sempre i quant no estiguin a la vista des de el exterior de les instal•lacions. QUALSEVOL PERSONA QUE INCOMPLEIXI AQUESTA NORMA, NO PODRA ACCEDIR A LES INSTAL•LACIONS.
7- Fora de la zona d’aparcament i de les que hi estiguin marcades expressament, s’ha de portar en tot moment el material de protecció ocular que es consideri adequat a la normativa establerta.
8- Únicament esta permès accionar les marcadores en la zona de joc o la zona de proves, restant totalment prohibit a la resta d’instal•lacions.
9- Resta TOTALMENT PROHIBIDA la tinença d’armes que no siguin marcadores, ja siguin de foc, pneumàtiques o blanques en les instal•lacions, ja sigui com a element decoratiu o per a qualsevol altre fi. La seva possessió no sols serà motiu de falta molt greu si no que donarà lloc a altre tipus de responsabilitats i en tot cas, es comunicarà INMEDIATAMENT aquesta circumstancia a les autoritats policials corresponents.
10- Del punt anterior queden excloses, expressament, les navalles multi funció, sempre que no siguin portades de manera visible. El seu ús es restringirà a la zona de seguretat.
11- El ús d’artefactes pirotècnics quedarà condicionat a cada partida i no es podran fer servir a menys que es tingui autorització EXPRESA dels organitzadors.
12- Tot aquell participant, ja sigui integrant de l’associació, col•laborador o jugador, que detecti el que ell consideri una manca de seguretat, esta obligat a comunicar-ho als arbitres, de forma immediata, per tal que sigui avaluat i en tot cas, corregit de la forma que es consideri adient.
13- Resta prohibida la permanència, dins el límits de simulació, de tot aquell personal que no sigui un participant en ella, excepte aquells especialment autoritzats per l’organització, sempre que portin ulleres de protecció i armilla d’observador.
14- No es permet, sota cap concepte, el consum de substancies estupefaents o la ingesta d’alcohol abans, durant o amb posterioritat a qualsevol simulació dins les instal•lacions gestionades per l’associació o en aquelles que es visitin en representació de la mateixa, sense influir la condició (jugador, àrbitre, visita, etc.)
15- El consum de tabac queda limitat a les zones delimitades a tal fi, restant prohibit el seu consum en altre lloc que no siguin aquestes zones.
16- És considera que un jugador esta eliminat quant: és “tocat” per una bb´s, hagi estat projectada per una marcadora del equip contrari o propi.
17- Els rebots no es consideraran “tocat”.
18- Els impactes a la marcadora o a qualsevol altre part del equip, es consideren “tocat”.
19- Tot aquell participant que sigui “tocat” durant l’acció, aixecarà la ma i dirà en veu alta i clara “Val”, “tocat” o qualsevol altre paraula que consideri oportuna i que el senyali com a eliminat.
20- La norma anterior no serà aplicable si el jugador es eliminat mitjançant contacte amb la ma a qualsevol par del cos, inclosa la marcadora. En aquest supòsit es considera que ha estat eliminat de una forma silenciosa. El jugador abandonarà la seva posició i es dirigirà a la zona de regeneració sense dir absolutament res i sols amb la ma aixecada.
21- Queda taxativament prohibit fer us de la marcadora sense exposar, al menys el cap, es a dir, queda prohibit fer ús del “tir libanès”.
22- Resta prohibit la modificació dels elements estàtics de les instal•lacions sense expressa autorització dels arbitres.
23- Per no sacrificar espai de joc, el camp compte amb un aparcament limitat i per tant, sols hi podran accedir vehicles amb una ocupació de quatre o cinc persones. Tanmateix, hi ha una zona especifica per aparcar amb moto.
-El horario de llegada os lo pasare mas adelante.
HANNIBAL
11-07-2012 21:59
la proxima vez no te avisare cheyenne y van dos .
HANNIBAL
10-07-2012 23:41
una mañana excelente gracias a todos
Murdock
10-07-2012 17:20
gracias a todos por esa mañana buena, tmb es mi primer cqb y no va a ser el ultimo...habeis estado esplendidos!!, como van esos nachos?kowalsky?
El mejor aliado ke puedas tener...
El peor enemigo ke puedas encontrar..
kowalsky
09-07-2012 21:05
Expectacular....
Colabore con la policía... golpéese solo.
ElCan
08-07-2012 22:25
Mi primer cqb, y de p*** madre. Espectacular !!! Campo, partida, compañía,.... con ganas de repetir.
Como dijo el maestro tortuga de Kun Fu Panda, el futuro es un misterio , el pasado un recuerdo , y el presente un regalo, por eso se llama presente.
oriol
08-07-2012 21:53
La verdad que Raúl tiene toda la razón a sido una mañana perfecat para repetirla cuando queráis. Gracias a todos los asistentes por esta mañana tan divertida.
Gazelle
08-07-2012 19:44
Buenas equipo!!!
Espero que hayáis disfrutado tanto como yo! porque hoy ha sido una gran mañana de airsoft, desde mi punto de vista hemos hecho un gran papel, siendo el grupo con mas asistentes, hemos conseguido ir 11 Headshot, solo con eso, demostráis que día a día os sentís mas involucrados y eso me gusta,hemos corrido, recibido bolazos.. a cero metros...hemos roto hasta el escudo...con todo esto solo queda decir...
GRACIAS A TODOS!!!
Aquí os paso tenéis las fotos de los equipos jugadores!!