PIONERS CALASSANÇ
FORUM DE DEBAT I DISCUSSIÓ
  
CAMPAMENT HIVERN
Sin foto
Kraal
01-12-2010 01:11
Hola de nou! Com va la setmana? Va que no queda res i quan menys t'esperes ja estem en l'aqüeducte de desembre jejeje

Dos cosetes m'agradaria comentar-vos:
La primera és recordar que heu de preguntar la data de la segona avaluació (quan acaba) per poder ficar plantejar i fixar la data per a l'Interpioner que vam parlar (sempre i quan estigau interesats).

En segon lloc, i en relació al campament d'hivern, el tema que es va escollir fou els països, i entre d'altres es va sugerir l'idea de països inventats. He estat pensant al tema ( els viatges Algemesí-València i viceversa donen molt de si...) i la veritat, pensant en la quantitat de països que hi ha al món i que ni tan sols coneguem un 5% em fa pensar en la qüestió. Per tant, la meua proposta seria la següent:

- Cadascú s'elegeix un país (REAL) i busca informació al voltant d'aquest ( costums, tradicions, llenguatge, climatologia,menjars, organització de la societat, etc.) per tal de donar bon color al asunt. (ELS/LES INVITATS/DES TAMBÉ CONVINDRIA QUE ES PREPARAREN ELS SEUS PROPIS PAÏSOS).
- Podem fer del campament un fòrum dels diferents països, on compartir, per que no, algunes de les tradicions i menjars dels altres companys.

Per tant, demanaria que per a aquest dissabte, a banda de confirmar-me la data de la segona avaluació, estaria molt bé que cadascú escollira un país que li agradaria representar i per si de cas, dos o tres més per si escolliu el mateix.

Crec que dependrà molt de vosaltres que aquest campament siga tot un èxit o per contra, ens n'anem a casa en el rabo entre les cames.
FINS EL DISSABTE!
Conéctate o Regístrate
Email:
Contraseña:
Mantener conexión
Registrarse
2025 Topforo.com | Aviso legal | Uso de cookies | Hacer foros | Foros Tiempo libre